حروف برجسته چلنیوم برای چه مشاغلی استفاده کارآمد دارد؟

حروف برجسته چلنیوم

حروف برجسته چلنیوم

حروف برجسته چلنیوم هیچ محدودیتی در استفاده ندارند. امروزه تقریبا تمام کسب و کارها به تابلوهای چلنیویم روی آورده است زیرا از تاثیر بی نظیر آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مناسب با خبر اند. در این مقاله به مشاغلی اشاره می کنیم که می توانند از تابلوهای حروف برجسته چلنیوم برای معرفی خود استفاده کنند. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در تابلو رویال تماس بگیرید.

 

حروف برجسته چلنیوم چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخچه پیدایش تابلوسازی حروف برجسته چلنیوم به اواسط سال 2000 میلادی بر می گردد. یعنی 20 سال است که از تابلو حروف برجسته چلنیوم در صنعت تابلو سازی استفاده می شود. ورود این نوع از تابلو به این صنعت موجب پیدایش طیف وسیعی از انواع آن شد به نحوی که امروزه شاهد طراحی و تولید انواع جدیدی از تابلوهای چلنیوم هستیم. شرکت اسپانیایی برای اولین بار اقدام به خلق تابلو چلنیوم کرد اما در زمان خلق آن رنگ بندی و تنوع طرح در آن بسیار محدود بود به نحوی که اغلب تابلوهایی که تولید می شدند در رنگ های مشکی , جیوه ای , نقره ای و طلایی بودند و رول های آن بین 7 تا 11 سانتی متر بود. حروف برجسته بر روی ورق های پلکسی ساده برش داده می شدند و هیچ تنوعی در آن ها نبود . اما به مرور زمان و با ترکیب هنر و خلاقیت شاهد تولید تابلوهایی هستیم که به جرات می توان گفت جزو جذاب ترین تابلوهای تبلیغاتی در عصر حاضر هستند که استفاده از آن ها هیچ محدودیتی از نظر مشاغل ندارد.

تنوع بالا در طرح , رنگ , نورپردازی و متریال تابلوهای چلنیوم موجب شده که برخی از این تابلوها در دسته خاصی قرار بگیرند و برخی از مشاغل از نوع خاصی از آن بیشتر و یا کمتر استفاده کنند. در ادامه به نحوه انتخاب تابلو چلنیوم توسط مشاغل مختلف اشاره می کنیم. برای اطلاعات بیشتر از انواع نمونه تابلو چلنیوم هم شما می توانید در لینک مقاله دیگر ما را بخوانید.

مزایای استفاده از حروف برجسته چلنیوم

بهتر است قبل از اینکه به گستردگی استفاده مشاغل مختلف از حروف برجسته چلنیوم استفاده کنیم اشاره مختصری به مزایای آن داشته باشیم تا دلیل استقبال بی نظیر افراد از این تابلو برای شما روشن تر شود. تابلوهای چلنیوم در برابر نسل قدیم تابلوها که به وسیله بنر و یک چهارچوب فلزی بود از عمر بسیار بیشتری برخوردار هستند. اغلب افراد تصور می کنند که به دلیل زیبایی و جذابیت تابلوهای چلنیوم و نحوه نورپردازی آن ها قیمت زیادی باید بابت آن بپردازند. در صورتی که این تابلوها علاوه بر تمام مزایایی که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند و با پرداخت هزینه اندک می توانید سال های سال از آن استفاده کنید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از چگونگی قیمت تابلو چلنیوم هم مقاله دیگر ما را بخوانید.

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم به شدت در مقابل عوامل طبیعی مقاوم هستند و این مهم ترین عامل در افزایش طول عمر آن ها محسوب می شود. زیرا در برخی از مناطق کشور به دلیل گرما و سرمای شدید تابلوها دچار آسیب می شوند اما تابلو چلنیوم در برابر تغییرات دمایی و تابش مستقیم نور خورشید نیز مقاوم است و بعد از گذشت چند سال نیز هیچ گونه تغییری در آن مشاهده نخواهید کرد. دوام و ماندگاری آن ها در برابر باران , طوفان و … نیز گواهی دیگر بر کیفیت آن محسوب می شود .

چه مشاغلی می توانند از تابلو حروف برجسته چلنیوم استفاده کنند؟

به جرات می توان هیچ محدودیتی در استفاده از تابلو حروف برجسته چلنیوم وجود ندارد و تمام مشاغل مانند بانک ها , فروشگاه ها , سالن های زیبایی و می توانند از این تابلوی تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که تنوع در این تابلوها بسیار بالاست و دارای انواع مختلفی مانند تابلو چلنیوم طلایی , ستاره ای , ساده , تابلو چلنیوم کریستال و … هستند . به همین دلیل بهتر است نوعی از آن را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی با نوع کار شما داشته باشد. البته این راه هم باید در نظر گرفت که گاهی بهتر است از مدل تابلو هایی استفاده شود که همخوانی بیشتر با کسب و کار داشته باشد.

 

حروف برجسته چلنیوم

نکات مهم در انتخاب تابلو چلنیوم توسط مشاغل

مشاغل خدماتی

مشاغل خدماتی طیف وسیعی از مشاغل کشور را تشکیل می دهند. این نوع از مشاغل باید از نوعی از تابلوهای چلنیوم استفاده کنند که بتوانند به خوبی شغل خود را معرفی کنند. تابلوهای کریستال , ستاره ای و طلایی برای معرفی این مشاغل گزینه مناسبی محسوب می شوند. مشاغل خدماتی برای معرفی خود نیاز به یک ابزار تبلیغاتی دارند که زیبایی بصری فوق العاده ای را ایجاد کند و به خوبی بتواند مشتری را جذب کند. این تابلوها دارای درخشش فوق العاده ای هستند و اگر نورپردازی و رنگ آن ها به درستی انتخاب شود می توانند نتیجه خوبی را به دنبال داشته باشند.

مشاغل رسمی

مشاغلی مانند بانک ها و ادارات دولتی را در دسته مشاغل رسمی قرار می دهیم. این مشاغل برای معرفی خود باید از نوعی تابلو حروف برجسته چلنیوم استفاده کنند که علاوه بر زیبایی بتواند جنبه رسمی تابلو را نیز حفظ کند. تابلوهایی مانند پلکسی ساده و پلکسی دوبل گزینه مناسبی برای آن ها به شمار می آید. به طور مثال بانک صادرات و فروشگاه های زنجیره ای که دارای تابلو تیپ هستند از تابلو پلکسی دوبل بهره می برند. تابلو تیپ به تابلوهایی گفته می شود که برای مشاغل زنجیره ای استفاده می شوند.

حروف برجسته چلنیوم

سایر مشاغل

اغلب مشاغل در کشور ایران شامل مشاغل رسمی و خدماتی هستند. نکته مهمی که باید در انتخاب تابلو در نظر داشته باشید نوع شغل و مشتریان شماست. اگر مشتری های شما در طبقه ثروتمند و مرفه جامعه قرار دارند باید تابلویی را برای مغازه و فروشگاه خود انتخاب کنید که بتواند شان مشتری های شما را حفظ کند. یا اگر شما دارای شغلی هستید که مشتری های در دسته سالمندان کشور قرار می گیرند نمی توانید از تابلوهای گریستالی و فول کالر استفاده کنید زیرا این تابلوها دارای فضایی جوانانه و پرانرژی هستند و نمی توانند گزینه مناسبی محسوب شوند. به طور کلی استفاده از انواع مختلف تابلو چلنیوم برای مشاغل محدودیتی ندارد اما هیچ چیز بهتر از این نیست که برای هر کسب و کار بهترین انتخاب تابلو و مرتبط ترین نوع تابلو را داشته باشیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button