تابلو مشاور املاک چلنیوم باشد یا استیل ؟

تابلو مشاور املاک

تابلو مشاور املاک

تابلو مشاور املاک از اهمیت زیادی برخوردار است. عواملی مانند رقابت زیاد بین مشاورین املاک از دلایل اهمیت آن می باشد. اغلب افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند نیاز به تبلیغات گسترده ای برای رونق شغل خود دارند و یکی از ابزارهایی که به کمک آن می توانند تبلیغات را انجام دهند نصب تابلوی مناسب است. اما سوال اینجاست که با وجود تنوع بی نظیر در تابلوها انتخاب کدام یک برای مشاور املاک مناسب است؟ تابلو چلنیوم یا استیل؟ همچنین برای اطلاعات بیشتر از خدمات ما می توانید با کارشناسان ما در تابلو رویال تماس بگیرید.

 

 

تابلو مشاور املاک از چه نوعی باشد ؟

تابلو مشاور املاک چه ویژگی هایی دارد و باید از چه نوعی باشد ؟ واقعیت این است که شغل مشاور املاک از پر رونق ترین و پردرآمدترین شغل ها در هر جامعه ای محسوب می شود که با بهبود اوضاع اقتصادی نیز رونق بیشتر پیدا می کند. در بسیاری از محله ها و خیابان ها شاهد وجود چندین مشاور املاک در نزدیکی یکدیگر هستیم. فارغ از اینکه نزدیکی مشاغل یکسان به یکدیگر موجب کاهش درآمد آن ها خواهد شد باید بگوییم که نصب تابلوی مناسب می تواند فرد را در این رقابت پیروز کند. تابلو مشاور املاک می تواند از انواع مختلفی تهیه شود مانند چلنیوم , استیل , ترموود (چوب نما) , کامپوزیت و ….

 

نکات مهم در انتخاب تابلوی این کسب و کار

همان طور که در مطالب پیشین به این نکات اشاره کردیم اکنون نیز به طور مختصر گذری بر این نکات می کنیم تا آن ها را در انتخاب تابلو در نظر داشته باشید. انتخاب فونت مناسب ( برای اطلاعات بیشتر فونت تابلو چلنیوم را بخوانید ) , نام مناسب , متریال و نورپردازی مناسب ( برای اطلاعات بیشتر نورپردازی تابلو مغازه را مطالعه کنید ) , محل نصب صحیح جزو مواردی هستند که باید آن ها را جدی بگیرید. زیرا تابلو مهم ترین ابزاری است که مشتری به واسطه آن با شغل شما آشنا می شود. اگر تابلو به گونه ای طراحی و نصب شود که در ذوق مشتری بزند مطمئنا رونق کسب و کار شما از سکه خواهد افتاد! تابلوهای تبلیغاتی روز به روز از تنوع و جذابیت های جدیدی برخوردار می شوند. پس بهتر است با انتخب بهترین تابلو رضایت مشتریان را به خود جلب کنید.

 

این تابلو چلنیوم باشد یا استیل ؟

هر کدام از طراحی تابلو تبلیغاتی ها دارای ویژگی ها , مزایا و معایبی هستند که باید تمام آن ها را در انتخاب و خرید در نظر بگیرید. متداول ترین تابلوهایی که به عنوان تابلو مشاور املاک ساخته می شوند تابلوهای چلنیوم و استیل است. از نظر شما کدام یک بهتر هستند؟ واقعیت این است که هر دوی این ها گزینه های مناسبی محسوب می شوند. علاوه بر این شما می توانید از مدل های دیگر تابلوهای تبلیغاتی نیز در این خصوص استفاده کنید. در ادامه به بیان ویژگی های تابلو چلنیوم و استیل خواهیم پرداخت و اشاره ای به مدل های دیگر تابلو نیز داریم تا با دیدی بازتر اقدام به انتخاب آن ها کنید.

 

تابلو مشاور املاک

انواع مختلف تابلو مشاور املاک

صنعت تابلو سازی از خلاق ترین صنایع نه تنها در ایران بلکه در کل جهان است. اگر خاطرتان باشد در سال های گذشته تابلوهای تبلیغاتی بسیار ساده و آسیب پذیر بودند و اغلب مشاغل مجبور به استفاده از آن ها بودند. اما در سال های اخیر نوعی از تابلو وارد ایران شد به نام تابلو چلنیوم که توانست رضایت مشتریان را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش دهد. این تابلو دارای تنوع بی نظیر و زیر شاخه های فراوانی است که هر روز شاهد خلاقیت بیشتر در تولید این مدل ها نیز هستیم.

چلنیوم

تابلوهای چلنیوم به دلیل مقاومت , زیبایی و طراحی جذابی که دارند گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان تابلو مشاور املاک به شمار می روند. از متریال مختلفی می توان به عنوان زمینه کار استفاده کرد که اغلب آن ها از PVC با ضخامت 1 سانتی متر است.

استیل

استیل بعد از چلنیوم به عنوان دومین گزینه برای استفاده به عنوان تابلو مشاور املاک به شمار می رود. تابلوهای استیل از براق ترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شوند که به دلیل عدم نورپردازی تابلو از لامپ های SMD برای نورپردازی حروف تابلو استفاده می شود.

فلکسی

تابلوهای فلکسی دارای رویه ابریشمی هستند که مانند غلب تابلوهای تبلیغاتی در برابر شرایط محیطی و جوی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. پوشش تابلوی فلکسی از متریال فلکسی می باشد که بسیار انعطاف پذیر است.

وکیوم

اگر قصد دارید برای مشاور املاک تابلوی وکیوم سفارش دهید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. زیرا تابلو وکیوم دارای طرحی سه بعدی است و از آن به عنوان تابلوهای سه بعدی یاد می شود. دلیل گران بودن تابلو وکیوم دشواری در طراحی و ساخت است. تنوع رنگ و طرح از مزایای این تابلو محسوب می شود که رقابت نزدیکی با تابلو چلنیوم نیز دارد.

تابلو نئون

امروزه استفاده از تابلوهای نئون رو به کاهش است زیرا این تابلوها یکی از مهم ترین شروط و استانداردهای تابلوی تبلیغاتی را ندارند. همان طور که می دانید از مهم ترین عوامل در زیبایی و نورپردازی تابلو یکدست بودن نور در آن است. تابلوی نئون با لامپ نورپردازی نمی شود بلکه نوردهی حروف با تزریق گاز نئون درون لوله های پلاستیکی تامین می شود که بعد از گذشت مدتی گاز آن دچار افت خواهد شد. اگر می خواهید از تابلوی نئون استفاده کنید باید مرتبا آن را با گاز نئون شارژ کنید.

 

تابلو مشاور املاک

فلزی

تابلوی فلزی شباهت زیادی با تابلوی استیل دارد. اما مقاومت تابلوهای استیل به مراتب بیشتر است. ورقه های فلزی که در ساخت تابلو فلزی به کار می رود نور را از خود عبور نمی دهند به همین دلیل در ساخت آن ها از پایه هایی استفاده می شود که بعد از نصب لامپ درون حروف قابلیت پخش نور را به بیرون داشته باشند.

لتر لایت

تابلوهای لترلایت از جذاب ترین تابلوها محسوب می شوند. اما گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان تابلو مشاور املاک نیستند .زیرا نورپردازی و رنگ هایی که در آن استفاده می شود بسیار تیز و زنده است. اغلب مشاغلی مانند فست فودها و رستوران ها اقدام به نصب این تابلوها بر سردر مغازه می کنند. زیرا موجب جذب مشتری و رونق کسب و کار خواهد شد.

پلکسی

تابلوهایی که از ورقه های پلکسی ساخته می شوند حالتی مانند شیشه دارند. بسیار زیبا و شفاف اند اما مقاومت بالاتری نسبت به آن دارند. این مقاومت تا بیش از 5 برابر نیز می رسد. ورقه های پلکسی دارای تنوع رنگ و طرح بی نظیری هستند که در اغلب تابلوهای تبلیغاتی کاربر دارند.

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button