معرفی انواع جذاب ترین تابلو سردر مغازه

انواع تابلو سردر مغازه

انواع تابلو سردر مغازه

انواع تابلو سردر مغازه موجب می شود که مشتری جذب کسب و کار شما شود. تابلوهای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند و به جرات می توان گفت که تمام مشاغل می توانند برای معرفی خود از این تابلوها بهره بگیرند. اما انواع تابلو سردر مغازه دارای چه مدل هایی هستند و بهترین آن کدام است؟ در این مقاله به بررسی جوانب مختلف انواع تابلو مغازه پرداخته ایم. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در تابلو رویال تماس بگیرید.

 

تنوع تابلو سردر مغازه باعث چه چیزی می شود؟

انواع تابلو سردر مغازه موجب ایجاد تنوع در آن ها می شود. امروزه زیبایی های بصری موجب ایجاد جذابیت برای مشتری می شود و باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد. صنعت تابلو سازی جزو صنایع به روز و مدرن محسوب می شود که هر روز شاهد ارائه مدل های جدیدی از طراحی تابلو تبلیغاتی و ساخت تابلو مغازه هستیم.

تابلو استیل

تابلو استیل از انواع تابلو سردر مغازه است که متریال اصلی آن را استیل تشکیل می دهد. استیل دارای ظاهری براق و زیبا می باشد که در دو رنگ طلایی ونقره ای تولید می شود. ورق های استیل برای لبه های تابلو نیز کاربرد دارند و می توانند گزینه مناسبی برای استفاده در فضای داخلی و دکوراسیون های مجتمع های تجاری نیز به شمار آید. برای اطلاعات بیشتر از قیمت تابلو استیل می توانید مقالات دیگر ما را مطالعه کنید.

تابلو فلزی

تابلو فلزی شباهت زیادی به تابلو استیل دارد و یکی از مهم ترین تفاوت های آن در متریال است. متریال تابلو استیل از ورقه های استیل می باشد اما متریال اصلی تابلو فلزی ورقه های فلز است. در ساخت این تابلو که از انواع تابلو سردر مغازه است امکان نورپردازی وجود ندارد زیرا ساختار آن به نحوی است که نور را ز خود عبور نمی دهد. برای اینکه بتوان آن را نورپردازی کرد تا زیبایی داشته باشد می توان در داخل حروف فلزی از لامپ های SMD استفاده کرد.

تابلو لاس وگاسی

منشا تابلو لاس وگاسی از شهر لس آنجلس آمریکاست. از این تابلوها در مناطقی از آمریکا استفاده می شود که دید کافی ندارند و اغلب خارج از شهر واقع شده اند. در ساخت این تابلوها از لامپ هایی استفاده می شود که اندازه های بزرگی دارند و معمولا تعداد آن ها زیاد است تا به خوبی موجب جلب توجه مشتری ها شود. استفاده از رنگ های تند و گرم مانند قرمز از ملزومات ساخت تابلو لاس وگاسی است.

انواع تابلو سردر مغازه

تبلو نئون پلاستیکی

تابلو نئون پلاستیکی از انواع تابلو سردر مغازه است که کاملا از جنس پلاستیک ساخته شده است و برای نورپردازی نیاز به استفاده و نصب لامپ نیست بلکه روشنایی آن به وسیله گاز نئون و نصب الکترود انجام می شود. این تابلوها در شب نمایی زیبا دارند و برای اغلب مشاغل گزینه مناسبی محسوب می شود اما نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که این تابلوها از عمر کوتاه تری نسبت به تابلوهایی مانند چلنیوم برخوردار هستند و یکی از مهم ترین پارامترها در انتخاب تابلو عمر طولانی آن است.

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی جزو ارزان ترین و اقتصادی ترین انواع تابلو سردر مغازه هستند. این تابلوها بسیار منعطف هستند و به شکل دلخواه قابل طراحی می باشند. بعد از گذشت مدتی می توانید رویه تابلو را تغییر دهید و تنوعی در آن ایجاد کنید.

تابلو لایت باکس

لایت باکس همان طور که نامش پیداست به صورت یک جعبه نورانی است. این تابلو در شب درخشش فوق العاده ای دارد و نور آن از منبع تغذیه تامین می شود. متریال اصلی تابلو لایت باکس را می توان آلومینیوم , پلاستیک و چوب نامید که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود است. تابلو لایت باکس در تبلیغات به شدت محبوب است و استفاده بالایی دارد.

 تابلو پولکی

در ساخت تابلوی پولکی اشکال مورد نظر به شکل پولک ساخته می شدند و بر روی زمینه کار قرار می گرفتند. این نوع از تابلوها از اواع تابلو سردر مغازه هستند که بسیار محبوب و مورد توجه اند. پولک های به کار رفته در این تابلو با وزش باد حرکت می کنند و زیبایی چشم گیری را به وجود می آورند.

انواع تابلو سردر مغازه

تابلو سوئدی

تابلو سوئدی که اغلب با نام تابلو لبه سوئدی شناخته می شود از مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی است  تنها تفاوت آن ها در نحوه چسباندن لبه تابلو است. در تابلو برجسته لبه سوئدی حروف روی لبه نصب می شوند. متریال اصلی آن نیز از ورق های پلکسی گلاس می باشد.

تابلو لترمکس

همان طور که اشاره کردیم صنعت تابلو سازی یک هنر است و هنر پایانی ندارد. ترکیب انواع تابلو سردر مغازه می تواند موجب خلق یک مدل جدید شود. تابلو لتر مکس نیز جزو تابلوهای تلفیقی به شمار می آید که از ترکیب چلنیوم و نئون ساخته شده است. وجود محافظ های شیشه ای و قرار دادن گاز نئون درون آن ها موجب می شود تا حروف برجسته چلنیوم به زیباترین شکل نورپردازی شوند.

تابلو پترن

تابلو پترن نیز مانند تابلو پولکی اشکل مورد نظر به صورت هندسی ساخته و بر روی زمینه کار نصب می شوند.  متریال تابلو پترن از ورق های پلکسی گلاس می باشد که اغلب دو لایه هستند اما لبه آن ها از چلنیوم است. تابلوهای پترن را می توان در دسته تابلوهای مدرن و امروزی قرار داد.

تابلو آگاما

تابلو حروف برجسته آگاما چیست؟ شاید نام این تابلو برای شما آشنا نباشد اما حتما در سطح شهر آن را دیده اید. تابلوهای آگاما از ورق های آگاما ساخته می شوند که اغلب به رنگ قرمز می باشند. برای نورپردازی آن ها نیز از لامپ های SMD ( لامپ هالوژن ) بهره می برند. نکته جالبی که در تابلوهای اگاما وجود دارد این است که زمانی که تابلو خاموش است به رنگ قرمز و زمانی که روشن است به رنگ لامپ ها است که موجب می شود نمایی دو رنگه را در روز و شب داشته باشد.

Rate this post
دیدگاه‌ها
  • سلام مرسی از مطلب خوبتون. شما انواع زیادی رو نام بردید حالا میشه بگید بهترین نوع تابلو برای سردر مغازه کدومه؟

    • سلام ممنون از لطف شما. این کاملا بستگی به نوع کار شما و سلیقه مشتریانتان دارد. جدا از مهم بودن رنگبندی و ظاهر تابلو، اینکه شما دقیقا بخواهید از بین یکی از انواع تابلو های سر در مغازه یکی را انتخاب کنید هم باز به نوع کسب و کار شما مربوط است. اما در آخر خواسته شما و سلیقه شما مدنظر می باشد. برای اطلاعات بیشتر از تابلو چلنیوم و تابلو های دیگر می توانید با کارشناسان ما در تابلو رویال تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button