چه عواملی در قیمت تابلو چلنیوم موثر است؟ 

قیمت تابلو چلنیوم

چه عواملی در قیمت تابلو چلنیوم موثر است؟ 

عوامل متعددی در قیمت تابلو چلنیوم موثر هستند که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد. عواملی مانند زمینه کار , تعداد لایه ها و میزان لایه ها از مهم ترین عوامل تاثیر گذار محسوب می‌شوند. چلنیوم از پرطرفدار ترین انواع تابلو ها به شمار می‌آیند که بسیاری از افراد از آن ها برای معرفی کسب و کار خود استفاده می‌کنند. اما چه عواملی در قیمت تابلو چلنیوم دخیل هستند؟ شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر در زمینه تابلو چلنیوم  با کارشناسان ما در تابلو رویال در تماس باشید.

قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم 

چه عواملی در قیمت تابلو چلنیوم موثر است؟ همان طور که می دانید امروزه جذابیت های بصری نقش مهمی در رونق کسب و کار ایفا می کنند. یکی از عوامل موثر بر افزایش جذابیت بصری در کسب و کارهای فیزیکی استفاده از تابلوها است. تابلوهایی که امروزه در سردرب مغازه ها و شرکت ها مشاهده می کنید، تابلو چلنیوم بوده و تفاوت بسیار زیادی با سال های اخیر پیدا کرده و نه تنها کیفیت بلکه زیبایی آن ها بالاتر رفته است.

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت تابلوی چلنیوم 

کیفیت ساخت

در تابلو سازی کیفیت تابلو از جمله عوامل اصلی در تعیین قیمت آن است. تابلوهای با کیفیت بالا که دارای سطح صاف، رنگ ثابت و طرح دقیق هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

هنرمندی و طراحی

اثر هنری و طراحی متقن تابلو نیز تأثیر زیادی در قیمت آن دارد. اگر تابلو توسط هنرمندان مشهور و با استعداد ساخته شده باشد یا دارای طرح‌های خاص و منحصر به فرد باشد، قیمت آن افزایش می‌یابد.

اندازه

اندازه تابلو نیز در تعیین قیمت آن تأثیرگذار است. تابلوهای بزرگتر عموماً قیمت بالاتری دارند، زیرا مواد استفاده شده بیشتر و زمان و زحمت بیشتری برای ساخت آنها صرف می‌شود.

سن تابلو

در برخی موارد، سن تابلو هم می‌تواند قیمت آن را تحت تأثیر قرار دهد. تابلوهای قدیمی‌تر و با ارزش تاریخی بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند، زیرا در این صورت یک عنصر اضافی از ارزش و تاریخچه به تابلو افزوده می‌شود.

متعلقات و ویژگی‌های خاص

اگر تابلو دارای متعلقات و ویژگی‌های خاصی باشد مانند امضای هنرمند، ساخته شده با استفاده از تکنیک‌های خاص یا استفاده از مواد گرانقیمت مانند طلا یا نقره، قیمت آن افزایش می‌یابد.

قیمت تابلو چلنیوم

ارتفاع 

ارتفاع کار نیز یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت تابلو چلنیوم محسوب می شود. همان طور که می‌دانید هر چه ارتفاع محل تابلو می تواند موجب افزایش و کاهش قیمت شود. اگر قصد دارید تابلو در ارتفاع مثلا 10 متری نصب شود باید هزینه بیشتری را نسبت به نصب آن در فاصله دو متری پرداخت کنید.

نوع لامپ 

به طور معمول در تابلوهای چلنیوم از لامپ های LED استفاده می شود. این نوع لامپ ها در انواع مختلف و تعداد متفاوت در تابلو به کار می روند که نوع و تعداد آن را باید در لیست موارد تاثیر گذار در قیمت محاسبه کرد.

نحوه ساخت دستگاه 

تابلوهای چلنیوم به روش های مختلفی ساخته می شوند. برخی از تولید کنندگان تابلوها را به وسیله دستگاه های مخصوص می سازند اما برخی دیگر نیز آن را به طور دستی تولید می کنند. که هر کدام از روش ها می تواند موجب تعیین هزینه شود.

رنگ تابلو 

برخی از تابلوهای چلنیوم برای افزایش جذابیت از رنگ های زیادی در آن استفاده می کنند. هر چه تعداد رنگ های مصرفی در تابلو بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

چه عواملی موجب افزایش کیفیت تابلوی چلنیوم خواهد شد؟ 

در تولید تابلوی چلنیوم همان طور که عوامل مختلفی در ساخت تابلو بر قیمت موثر هستند عوامل مختلفی نیز در کیفیت آن دخیل اند که به آن ها اشاره می کنیم :

  • اگر در ساخت تابلوی چلنیوم اصول استاندارد رعایت شود موجب افزایش طول عمر آن خواهد شد.
  • استفاده از مواد و متریال با کیفیت و مرغوب می تواند موجب کاهش استهلاک تابلو در طی زمان شود.
  • معمولا روش های جدیدی در ساخت تابلو در جهان وجود دارد . اگر بر طبق متدهای جدید اقدام به تولید تابلو شود قطعا در افزایش کیفیت و طول عمر مفید آن تاثیر گذار خواهد بود.
  • در تولید تابلو باید به شرایط آب و هوایی نیز توجه کرد. اگر در محیطی زندگی می کنید که دارای آب و هوای مرطوبی هستید باید از نوعی مواد در ساخت استفاده کنید که در مقابل رطوبت مقاوم باشد تا در مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست ندهد.
  • امروزه از پوشش های نانو در بسیاری از تابلوها و حتی ساختمان ها استفاده می شود. به کار گیری این پوشش موجب افزایش کیفیت و حتی کاهش استهلاک آن ها در برابر انواع آلودگی خواهد شد.

سخن پایانی

مهم است بدانید که هر تابلوی چلنیوم قیمت خود را بر اساس یک ترکیب از عوامل فوق و دیگر عواملی که در بازار ممکن است تأثیر داشته باشند، دارد. همچنین، قیمت تابلوهای چلنیوم ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی و بازار مقصد نیز متغیر باشد.

Rate this post
دیدگاه‌ها
    • سلام وفتتون بخیر با توجه به شرکتی که آن ها اعتماد می کنید و از آن ها می خواهید تا تابلو چلنیوم شما را بسازند بستگی دارد اما بهتر است از آن ها بخواهید تا برای شما از فن استفاده کنند. در این زمینه می توانید با کارشناسان تابلو چلنیوم ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button