بهترین طرح تابلو سوپر مارکت چه ویژگی هایی دارد؟

طرح تابلو سوپر مارکت

طرح تابلو سوپر مارکت

مشاغلی مانند سوپر مارکت و پروتئینی از متداول ترین شغل ها در سطح شهر هستند. طرح تابلو سوپر مارکت باید به نحوی باشد که بیشترین هماهنگی را با این شغل برقرار کند. تقریبا از تمام مدل های تابلو تبلیغاتی می توان در این بخش استفاده کرد. در این مطلب به ویژگی هایی می پردازیم که طرح تابلو سوپر مارکت باید داشته باشد تا بیشترین اثربخشی را بر مشتری بگذارد. همچنین برای اطلاعات بیشتر از قیمت تابلو چلنیوم شما می توانید با کارشناسان ما در تابلو رویال تماس بگیرید.

 

طرح تابلو سوپر مارکت چگونه باشد ؟

طرح تابلو سوپر مارکت باید رقابتی باشد. زیرا شغلی پر رقیب است و نصب تابلوی مناسب می تواند شما را در این رقابت پیروز کند. البته فراموش نکنید که مشاغل خدماتی مانند سوپر مارکت برای رونق کسب و کار تنها نیاز به نصب تابلوی مناسب ندارند. بلکه اخلاق خوب و مشتری مداری از رازهای پیشرفت در این شغل محسوب می شود.

در مطلبی تحت عنوان ” طراحی تابلو تبلیغاتی ” به معرفی مدل های مختلف تابلو پرداختیم و شما عزیزان می توانید برای آشنایی با این مبحث به سراغ مقاله مورد نظر بروید اما به طور کلی تابلوهای چلنیوم , استیل , ترموود یا چوب نما و کامپوزیت از متداول ترین تابلوها برای این شغل هستند. واقعیت این است که تقریبا می توان از تمام تابلوهای تبلیغاتی به عنوان طرح تابلو سوپر مارکت استفاده کرد. زیرا هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما باید از تکنولوژی های نوین در رونق کسب و کار خود بهره ببرید. زیرا تکنولوژی و تابلو سازی در کنار هم ترکیب بسیار عالی ای هستند.

ویژگی های این نوع از تابلو

بکار بردن تابلوهای تبلیغاتی در هر شغلی نیازمند رعایت نکات و ویژگی هایی است که موجب بهبود طرح تابلو و انتخاب صحیح آن خواهد شد. در این بخش نیز به معرفی ویژگی های مناسب برای طرح تابلو سوپر مارکت می پردازیم.

استفاده از یک نام جذاب

برای تبلیغ سوپر مارکت خود از نام ها جذاب استفاده کنید. امروزه اغلب سوپر مارکت ها نام دخترانه یا پسرانه دارند. تجربه نشان داده که نام های دخترانه نقش بیشتری در جذب مشتری به سمت مغازه شما دارد. می توانید نام فرزندتان را برای مغازه انتخاب کنید و با فونتی زیبا آن را بر روی تابلو حک کنید.

استفاده از رنگ های شارپ

رنگ های شارپ به رنگ هایی گفته می شود که از جذابیت بالایی برخوردارند. به طور مثال رنگ های گرم مانند قرمز نقش مهمی در جلب توجه مشتری و جذب او دارد. می توانید برخی از محصولات مغازه که رنگ قرمز دارند را بر روی تابلو درج کنید تا مشتری با دیدن تابلو به نوع کار شما نیز پی ببرد. زیرا یکی از شروط اصلی در طراحی تابلوهای تبلیغاتی درج یک نماد مرتبط با شغل بر روی تابلو است تا مشتری به محض دیدن آن بتواند شغل شما را تشخیص دهد. به طور مثال اغلب آرایشگران مردانه از قیچی و مو در طرح تابلو استفاده می کنند.

ابعاد مناسب

در طراحی تابلو سوپر مارکت باید ابعاد مناسب را در نظر بگیرید. بهتر است تابلویی بزرگ سفارش دهید. زیرا سوپر مارکت شغلی پر رقابت است و ممکن است در یک محله یا خیابان تعداد زیادی سوپر مارکت وجود داشته باشد. برای متمایز کردن خود بهتر است ابعاد تابلو بزرگ باشد. اما در نظر داشته باشید که ابعاد تابلو خیلی بزرگ تر از مساحت مغازه تان نباشد چون جلوه ای ناخوشایند را برای مشتری به وجود می آورد.

نورپردازی مناسب

نورپردازی باعث به وجود آمدن جلوه بصری می شود. ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلو و لایت باکس بر پایه نورپردازی ساخته می شوند. زیرا استفاده از لامپ های SMD و LED از مهم ترین بخش کار محسوب می شوند. هنگامی که به نورپردازی تابلو توجه می کنید باعث زیباتر شدن و جلب توجه مشتری خواهد شد. در تابلوهای قدیمی که لامپ در آن ها استفاده نمی شد و معمولا از نوع تابلوهای بنری بودند نورپردازی هیچ نقشی در آن ها نداشت و این مساله باعث می شد تا شب ها تابلو دیده نشود. اما تابلوهای نسل جدید به دلیل روشنایی که دارند به خوبی در شب ها دیده می شوند و نوعی بازاریابی برای شما محسوب می شود.

متریال مرغوب

متریال مختلفی برای طرح تابلو سوپر مارکت وجود دارد که می توان به ورق های پلکسی , ورق های فلزی , چوب و فلکسی اشاره کرد. به طور کلی استفاده از متریال های مختلف به سلیقه شما بستگی دارد اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید کیفیت آن است. زیرا اجناس چینی و نامرغوب موجب می شود تا تابلوی مغازه شما بعد از گذشت مدت کوتاهی به تدریج زیبایی , شفافیت و براقیت خود را از دست بدهد و شما مجبور به پرداخت هزینه برای تعویض مجدد آن خواهید بود.

متریال با کیفیت و اصل دارای قیمت بالاتری هستند اما این هزینه تنها یکبار پرداخت می شود و سال های متمادی می توانید از تابلو استفاده کنید. ضرب المثل مشهوری در این زمینه وجود دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست : ” هنوز آنقدر پولدار نشدم که چیزهای ارزان بخرم. ” این ضرب المثل مصداق بارز افرادی است که برای کاهش هزینه ها به سراغ خرید محصولتی بی کیفیت می روند. غافل از آن که بعد از مدت کوتاهی مجبور می شوند تا هزینه ای مجدد پرداخت کند.

طرح تابلو سوپر مارکت

مقاوم

سوپر مارکت ها معمولا در شهر و مناطق پرتردد واقع می شوند. پس برای انتخاب تابلوی مناسب باید به مقاومت آن در برابر شرایط محیطی و جوی توجه داشته باشید. تابلوهای بنری که از اصلی ترین ابزارهای تبلیغاتی در سال های گذشته بود مقاومت بسیار پایینی در برابر عوامل محیطی داشتند و ممکن بود با وزش باد و طوفان دچار پارگی شوند. همچنین تابش مستقیم نور خورشید نیز موجب می شد تا در مدت کوتاهی شاهد رنگ پریدگی آن باشیم. اما پیشرفت تکنولوژی در صنعت تابلوسازی باعث شد تا تابلوهای جدید مقاومت بالایی در برابر این شرایط داشته باشند. به نحوی که شما بعد از سال ها شاهد تازگی و جذابیت تابلو خواهید بود و عمر بالای آن نشان از مقاوم بودن آن است. برای اطلاعات بیشتر از این مورد، مقاله تکنولوژی و تابلوسازی را مطالعه کنید

فضای مناسب

طرح تابلو سوپر مارکت به گونه ای است که برای دیده شدن باید در محل مناسبی نصب شود. جایابی و بررسی دقیق محیط می تواند به شما کمک کند تا تابلو را در بهترین منطقه نصب کنید. همیشه به شما توصیه کرده ایم که  بهترین محل برای نصب تابلوی مغازه دقیقا سردر مغازه است.

 

انواع تابلو سوپر مارکت

پس از اینکه به بررسی جوانب مختلف طرح تابلو سوپر مارکت پرداختیم نوبت به این می رسد که در خصوص انواع تابلو سوپر مارکتی نیز سخن بگوییم. تابلوهای تبلیغاتی در تمام مشاغل قابل استفاده هستند و از انواع آن ها می توان در کسب و کارهایی مانند سوپر مارکت استفاده کرد. در ادامه مطلب شما را با انواع طرح تابلو سوپر مارکت آشنا می کنیم.

انواع تابلو سوپر مارکت

تابلو چلنیوم

کمتر کسی وجود دارد که با تابلو چلنیوم و قیمت تابلو چلنیوم آشنایی نداشته باشد و حداقل چند بار در طول زندگی خود آن را در مکان هایی مانند سطح شهر ندیده باشد. تابلو چلنیوم به عنوان ایده آل ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می رود که از متریالی مانند ورق های پلکسی ، لامپ های LED و SMD ، لبه چلنیوم و … در ساخت آن استفاده می شود. تابلوهای چلنیوم به دلیل نورپردازی زیبایی که در آن ها استفاده می شود جلوه ای بسیار چشم نواز و زیبا دارند .این تابلوها در انواع مختلف تولید می شوند که می توان به تابلو پانچ ، ستاره ای ، کریستالی و … اشاره کرد. هر کدام از این تابلوها از ویژگی های خاصی برخوردار است که در مطالب گذشته به هر کدام از آن ها اشاره شد.

تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت باکس یکی دیگر از طرح تابلو سوپر مارکت محسوب می شود که می توانید از آن برای معرفی خود به مشتریان و رونق کسب و کار خود استفاده کنند. همان طور که از نام لایت باکس ها پیداست به عنوان جعبه های نورانی شناخته می شوندکه می توانید پوستر مورد نظر خود را در آن نصب کنید. این تابلوها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و هر زمان که بخواهید می توانید پوستر آن را تعویض کنید. تابلوهای لایت باکس در انواع مختلف مانند فریم لس ، اسنپ فریم و … طراحی و عرضه می شوند. در حال حاضر تابلوهای لایت باکس اسنپ فریم از بالاترین میزان زیبایی برخوردار هستند و می توان از آن ها به شکل ایستاده و رومیزی نیز استفاده کرد.

تابلو فلکسی

تابلوهای فلکسی دارای بالاترین آمار برای استفاده در سوپر مارکت هستند. طرح تابلو سوپر مارکت از نوع فلکسی بسیار رایج است و چاپ طرح مورد نظر به طور مستقیم بر روی آن ها استفاده می شود. تابلوهای فلکسی هزینه بسیار کمی دارند و اگر در هنگام سفارش تابلو تبلیغاتی با محدودیت بودجه روبرو هستید ، انتخاب تابلو فلکسی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. تابلو فلکسی قابلیت نورپردازی دارند و می توانید بدین منظور از رنگ های مختلفی استفاده کنید.

تابلو ترموود

از تابلوهای ترموود در سوپر مارکت ها کمتر از سایر تابلوها استفاده می شود. زیرا جلوه ای بسیار لوکس و البته گران قیمت دارند که تمام افراد نمی توانند به راحتی بودجه آن را تامین کنند. به همین دلیل از سایر طرح تابلو سوپر مارکت استفاده می شود. اما این موضوع نیز می تواند به نفع شما باشد. چون استفاده از تابلو ترموود شما را خاص تر و ویژه تر می کند. تابلوهایی که به نام تابلو ترموود شناخته می شود از این چوب به عنوان زمینه آن استفاده می شود. و برای حروف آن می توان از حروف برجسته بهره بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button