حروف برجسته آگاما چه ویژگی هایی دارد؟

حروف برجسته آگاما

حروف برجسته آگاما

یکی از تحولات صنعت تابلو سازی حروف برجسته آگاما است. مهم ترین ویژگی این حروف برجسته نحوه نورپردازی آن هاست. رنگ نمایش داده شده در این نوع از تابلوها متناسب با نوع ورقی است که در آن بکار می رود. در این بخش قصد داریم به بررسی حروف برجسته آگاما بپردازیم.جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در تابلو رویال در ارتباط باشید.

 

تحول حروف برجسته آگاما در صنعت تابلو سازی

همان طور که بارها در خصوص صنعت تابلو سازی و قیمت تابلو چلنیوم و یا سایر تابلو ها گفتیم این صنعت روز به روز در حال تحول و پیشرفت است. زیبایی و جذابیت در حوزه تبلیغات بصری بسیار مهم است و زمانی که یک برند و یا کسب و کار به واسطه تصاویر جذاب در ذهن بیننده نقش ببندد موجب جذب مشتری به سوی آن برند خواهد شد.

تابلو سازی علاوه بر اینکه یک صنعت باشد یک هنر است و تا زمانی که خلاقیت وجود دارد هنر به پایان نمی‌رسد. امروزه استفاده از حروف برجسته آگاما توانسته تغییر و تحولی در صنعت تابلو سازی و انواع تابلو مغازه ها به وجود بیاورد و همچنان موجب افزایش جذابیت این صنعت شود.

حروف برجسته آگاما

حروف برجسته آگاما چیست؟ 

آگاما نوعی ورق است. در خصوص تابلوهای چنلیوم حروف برجسته بر روی ورق های پلکسی برش داده می‌شدند و بعد از نصب آن ها به وسیله انواع لامپ های LED نور خود را ساطع می‌کردند. اما حروف برچسته آگاما بر روی ورق های آگاما برش داده می‌شوند. می توان شاخص ترین ویژگی این ورق ها را در نمایش نور و رنگ ورق بدون لامپ دانست.

این نوع از تابلوها زمانی که خاموش هستند نیز از خود نور ساطع می‌کنند. این ورق ها در انواع رنگ های زیبا و جذاب در دسترس هستند و تمام کسب و کارها برای معرفی و رونق خود می‌توانند از آن ها استفاده کنند. هنگامی که تابلو خاموش است رنگ بکار رفته در ورق می‌تواند موجب نورپردازی شود.

ویژگی های حروف برجسته آگاما 

“حروف برجسته آگاما” ویژگی های منحصر به فردی دارند که موجب شده تا افراد زیادی از آن ها استقبال کنند و با اغلب کسب و کارها منطبق باشد. در ادامه به مهم ترین ویژگی های این حروف برجسته اشاره می‌کنیم.

نوردهی در حالت خاموش

شاخص ترین ویژگی ورق های حروف آگاما است، نوردهی در حالت خاموش است. به طور مثال اگر حروف برجسته بر روی ورق آگامای قرمز برش داده شود و لامپ LED سفید در آن کار گذاشته شود هنگامی که تابلو روشن است به رنگ سفید است و هنگامی که تابلو خاموش می‌شود به رنگ قرمز خودنمایی می‌کند.

این ویژگی می‌تواند در هنگام شب ویژگی جذابی به شمار رود. زیرا شما می توانید شب ها نور تابلو را خاموش کنید و از نور ورق های آگاما در جذب مشتری و معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. این مساله می‌تواند موجب کاهش مصرف برق نیز بشود. البته ناگفته نماند که به کار بردن لامپ های LED نیز موجب جلوگیری از مصرف بی رویه برق در صنعت تابلو سازی شده است.

ضخامت و وزن

حروف برجسته آگاما در تابلو سازی معمولاً دارای ضخامت و وزن بیشتری نسبت به حروف معمولی هستند. این ویژگی آنها را از سایر حروف تمایز می‌دهد و به آن‌ها ظاهری برجسته و تأکید شده می‌بخشد.

دو رنگ بودن

دو رنگ بودن نیز یکی دیگر از خصوصیات جالب است. زیرا زمانی که شما تصمیم به استفاده از لامپ های رنگی در تابلو می‌گیرد می‌توانید بعد از خاموش کردن تابلو از نور ورق نیز استفاده کنید.

به عبارتی استفاده از تابلوهای حروف برجسته آگاما یک تیر و دو نشان است زیرا ورق های آگاما در حالت خاموش نیز خاصیت نورپردازی خود را حفظ می‌کنند.

شکل و طرح

حروف برجسته آگاما ممکن است شکل و طرح متفاوتی نسبت به حروف معمولی داشته باشند. طرح آنها معمولاً منحنی‌های بیشتری و سبک‌تری دارد که زیبایی و ظاهر خاصی به آنها می‌بخشد.

رنگ های متنوع 

ورق های آگاما دارای تنوع بی نظیری در طرح و رنگ هستند و هر نوع سلیقه ای می‌تواند به نحو احسن از آن استفاده کند. این تنوع موجب شده که با تمام کسب و کارها منطبق شود. وجود رنگ های تیره تا روشن این امکان را به مشتری می‌دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

حروف برجسته آگاما

نحوه ساخت حروف برجسته آگاما 

طراحی 

ابتدا طرح در نرم افزارهایی مانند اتوکد و corel طراحی می‌شود. این نوع از نرم افزارها به این دلیل که برداری هستند می‌توانند کیفیت فوق العاده ای را به شما هدیه دهند. سایز , فونت و… در این نرم افزار به خوبی طراحی و پیاده سازی می‌شود .

برش 

بعد از طراحی نوبت به برش حروف می‌رسد. در این بخش باید حروف برجسته را بر روی ورق های آگاما طراحی کنید. این ورق ها در انواع مختلفی موجود هستند که بنا بر نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب می‌کنید.

زمینه کار 

بعد از برش حروف بر روی ورق های آگاما باید آن ها را بر روی زمینه کار نصب کنید. قبل از این کار باید لامپ های LED را به تعداد کافی بر روی زمینه کار و در زیر حروف قرار دهید. زمینه کار می‌تواند از نوع آلومینیوم و یا چوب باشد. زمینه های مختلف دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

نورپردازی 

به طور معمول برای این تابلوها از SMD فول کالر استفاده می‌شود. SMD ها می توانند تا 16 میلیون رنگ را نمایش دهند و به میزان چشم گیری کیفیت و زیبایی کار را بالا ببرند. این نوع از نورپردازی نه تنها در تابلوهای آگاما بلکه در انواع دیگر مانند چنلیوم و استیل نیز کاربرد دارند.

نحوه پیاده سازی حروف برجسته آگاما

همانطور که بار ها اشاره کردیم به کار گیری از تابلو تبلیغاتی منجر به جذب مشتری و آشنایی برند و کالا مناسب به مخاطبان می‌باشد , البته متاسفانه برخی اوقات تابلو های تبلیغاتی تاثیر و بازخوردی منفی داشته اند و مشتریان نه تنها جذب تابلو تبلیغاتی نشده اند بلکه احساس بد نیز نسبت به آن سبک تبلیغات در مشتری ساخته شده است .

در حالتی‌ که که تابلو تبلیغاتی غیرمناسب باشد نه فقط باعث جذب مخاطب و مشتری نمی شود بلکه برخورد منفی نیز خواهد داشت و گهگاه مخاطب با دیدن این نوع تابلو از خرید در آن فروشگاه منصرف می‌شود.

پس مهم ترین نکته شایان توجه برای به کار گیری از تابلو های تبلیغاتی رعایت نکات بسیار جدی و مهم در پیاده سازی تابلو های تبلیغاتی است . نکات زیر می تواند کمک زیادی به شما کند.

نکات مهم در طراحی و نصب تابلو حروف آگاما 

1- نصب تابلو تبلیغاتی در مکان مطلوب و قابل رویت .

2- رعایت استاندارد سایز تابلو تبلیغاتی به طوری که سایز تابلو نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک که به چشم مخاطب نیاید .

3- به کارگیری از نوشته مطلوب به نحوی که برای خواننده جذابیت داشته باشد و تکراری نباشد .

4- فونت مورد استفاده می‌بایست به نحوی باشد که سبب زیبایی بخشیدن به تابلو شود .

5- یکی‌از مهمترین نکات پباده سازی تابلو تبلیغاتی در زمینه‌ی بکارگیری و استفاده از ترکیب رنگ مطلوب می‌باشد . رنگ ها تاثیر مهم و بزرگی بر روی ذهنیت مخاطبان دارد و حتما می‌بایست رنگ های مورد استفاده با یکدیگر مطابقت داشته باشند .

6- در نظر گرفتن مخاطب و سلیقه او از دیگر نکات مهم در پیاده سازی حروف برجسته آگاما می‌باشد به صورت نمونه برای تالار های زیبایی هرچقدر تابلو تبلیغاتی پر زرق برق تر باشد بیشتر تاثیرگذار می‌باشد البته برای دفتر کار وکالت هرچقدر تابلو تبلیغاتی معمولی تر و شیک تر باشد خوب‌تر است .

7- زمینه کار در تابلو حروف برجسته آگاما نیز موثر است. به طور مثال در جذب مشتری برای یک نوع تابلو تبلیغاتی نمای کامپوزیت مطلوب می‌باشد برای یک نوع تابلو تبلیغاتی نمای ترموود مطلوب می‌باشد.

قیمت تابلو حروف برجسته آگاما 

تابلو حروف برجسته آگاما همانند بقیه تابلو های تبلیغاتی قیمت ثابت و مشخصی ندارد . زیرا فاکتورهای موثر بر قیمت بسیار متنوع هستند. این فاکتورها را در ادامه بررسی می‌کنیم.

 سایز تابلو تبلیغاتی 

سایز یکی از مهم ترین فاکتورها در طراحی تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود که نقش مهمی نیز در جذب مشتری دارد. قطعا هر چه سایز تابلو بزرگ تر باشد قیمت آن بیشتر و هر چه که سایز کوچک تری را شامل شود قیمت آن نیز کاهش پیدا می‌کند.

نوع اس ام دی 

اس ام دی ها لامپ هایی هستند که به وسیله آن ها به نورپردازی حروف می‌پردازیم. معمولا اس ام دی ها رشته ای هستند و دارای ویژگی هایی از جمله ضد آب بودن و عمر طولانی می‌باشند.

متریال بکار رفته در ورق 

ورق هایی که در ساخت تابلو آگاما استفاده می شود بسیار مهم ست. معمولا از ورق هایی مانند پلکسی و چلنیوم استفاده می‌شود که به زیبایی کار اضافه می‌کند.

 نوع نمای تابلو 

نمای تابلو یا زمینه کار با متریال مختلفی ساخته می شود که انتخاب آن بستگی به سلیقه مشتری و بودجه آن دارد. در حال حاضر چوب ترموود از گران ترین و زیباترین نوع نمای ساختمان به شمار می‌رود.

Rate this post
دیدگاه‌ها
    • سلام قتتون بخیر انتخاب تابلو چلنیوم با توجه به تاثیری که بر روی کسب و کار و برندینگ شما دارد در انتخاب آن با دقت دست به انتخاب زد ملاک های متعددی شما را در یافتن پاسخ کمک می کند از جمله شناختی که شما از مشتریانتان دارید , نوع کسب و کار و فضایی که تابلو می خواهد در آن نصب شود و .. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر در زمینه تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button