ویژگی های تابلو مغازه با کیفیت چیست؟

تابلو مغازه با کیفیت

تابلو مغازه با کیفیت 

داشتن یک تابلو مغازه با کیفیت می تواند به شما در رونق کسب و کار کمک کند. امروزه تابلوها تبدیل به یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی شده اند که طرفداران بسیار زیادی را نیز به خود جذب کرده اند. اگر در سطح شهر قدم بزنید کمتر مغازه و فروشگاهی را پیدا می کنید که هیچ تابلویی بر سر درب مغازه نصب نکرده است. دراین مطلب به ویژگی ها و فاکتورهای تابلو مغازه با کیفیت و بررسی جوانب مختلف آن می پردازیم. ممنونیم که تابلو رویال را تا پایان مقاله همراهی می کنید.

تاثیر شگرف تابلو مغازه با کیفیت 

استفاده از تابلو مغازه با کیفیت می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. در سال های گذشته تابلوها و ابزارهای تبلیغاتی زیاد مورد توجه افراد قرار نمی گرفتند زیرا از تاثیر آن در جذب مشتری غافل بودند. اما امروز در دنیایی به نام دنیای تبلیغات زندگی می کنیم. به این معنی که اگر می خواهید خودتان را به مخاطب بشناسانید باید حتما تبلیغ کنید. تابلوهای تبلیغاتی با حافظه دیداری افراد سر و کار دارند و اگر فاکتورهای مهم در انتخاب تابلو مغازه با کیفیت را در نظر بگیرید قدم مثبتی در رونق کسب و کار خواهید برداشت.

برای آشنایی با انواع تابلو مغازه و خدماتی که تابلو رویال ارائه می دهد مانند تابلو چلنیوم و تابلو نئون و … با ما در تماس باشید.

متریال مورد استفاده  

در صنعت تابلو سازی متریال مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که می توان به چلنیوم, چوب, کامپوزیت و بسیاری متریال دیگر اشاره کرد. یکی از مهم ترین و اساسی ترین معیارهای تشخیص تابلو مغازه با کیفیت استفاده از متریال مرغوب است. تابلوهای تبلیغاتی معمولا در فضای بیرون و شرایط محیطی قرار می گیرند. اگر از متریال نامرغوب استفاده کنید در مدت زمان کوتاهی شاهد آسیب و تخریب تابلو خواهید بود.

شهرهایی که دارای اقلیم و شرایط آب و هوای نامناسب هستند باید حتما در انتخاب تابلو مغازه نهایت دقت را داشته باشند. زیرا بکارگیری مواد مرغوب در ساخت تابلو می تواند تا حد زیادی شما را از هزینه های اضافی دور کند. به طور مثال استفاده از کامپوزیت یا پی وی سی در شهرهایی که رطوبت زیادی دارند بسیار مناسب است زیرا این متریال ها ضد آب هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط نامطلوب آب و هوایی دارند. امروزه در اغلب تابلوها از این مواد استفاده می شود و به خوبی توانسته اند جایگاه خود را در صنعت تابلوسازی تثبیت کنند.

طراحی منحصر به فرد 

امروزه مردم به طور روزانه توسط تبلیغات مختلف بمباران می شوند. بسیاری از تبلیغات به دلیل تکراری بودن دیگر مورد توجه افراد قرار نمی گیرند. اما چه عاملی باعث می شود تا در بین انواع تبلیغات تابلوی شما به چشم مخاطب بیاید؟ پاسخ بسیار ساده است. اگر شما اصول طراحی را بدانید و دست به یک طراحی منحصر به فرد بزنید گامی مهم در جذب مخاطب برخواهید داشت.

تابلو مغازه با کیفیتطراحی تابلوهای تبلیغاتی توسط گرافیست ها انجام می شود. آن ها به خوبی می دانند که بکارگیری مناسب رنگ ها در کنار یکدیگر و پیاده سازی طرح های خاص و ویژه چه تاثیری در ذهنیت مخاطب خواهد داشت. به طور مثال تصور کنید که شما دارای یک آژانس هواپیمایی هستید. اغلب افرادی که قصد دارند به طور هوایی سفر کنند به سراغ هر آژانسی برای تهیه بلیط نمی روند. اگر شما به تازگی کار خود را شروع کرده اید و در حال معرفی برند خود هستید باید از رنگ هایی استفاده کنید که برای مشتری آرامش بخش است. رنگ های آبی و سفید می تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد.

یکی از مهم ترین موارد در طراحی تابلوی تبلیغاتی استفاده از رنگ های متضاد و شاد است. رنگ هایی مانند قرمز, نارنجی و … می تواند توجه مشتری را به خوبی جلب کند. منظور از رنگ های متضاد زرد و مشکی, سفید و مشکی و … است که هر کدام از آن ها در جای مناسب خود بکار گرفته خواهد شد.

متناسب با سلیقه روز جامعه 

شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم که فاکتورهای مهم در تابلو مغازه با کیفیت تنها به متریال مرغوب محدود نمی شود. بلکه در نظر گرفتن سلیقه مردم نیز بسیار مهم است. در سال های گذشته تابلوهای تبلیغاتی هیچ تنوعی نداشتند و در یک اسکلت فلزی و بنر خلاصه می شدند. اما امروز شاهد خلق طرح های مختلف هستیم که می توان به انواع تابلوی چلنیوم, پولکی, الماسی, وکیوم و …. اشاره کرد. استفاده از تابلوهایی که از چوب ترموود در آن ها بکار رفته است یکی از سلایق روز جامعه است. چوب های ترموود نه تنها در صنعت تابلو سازی بلکه در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی و دکوراسیون نیز کاربرد دارد.

معمولا هزینه تابلوهای ترموود بیشتر از سایر تابلوهای تبلیغاتی است اما جلوه ای لوکس و منحصر به فرد دارند و از دوام بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. یکی از موارد مهمی که در انتخاب تابلو مغازه باید به آن توج داشته باشید این است که نمی توان از هر مدل تابلویی برای هر نوع کسب و کاری استفاده کرد. به طور مثال تابلوهایی که با چوب ترموود ساخته می شوند برای رستوران ها بسیار مناسب می باشند.

انواع تابلو مغازه 

تابلوهایی که به عنوان تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گیرند مدل های مختلفی دارند که هر کدام از آن ها برای شغل و کسب و کار خاصی مناسب هستند و در ادامه به معرفی مهم ترین انواع تابلو مغازه اشاره می کنیم.

چوب ترموود 

همان طور که اشاره کردیم از متریالی به عنوان چوب ترموود در ساخت تابلو مغازه استفاده می شود. تابلوهای چوب ترموود جزو تابلوهای لوکس و منحصر به فرد محسوب می شوند که طرفداران خاص خود را دارند. زیبایی و جذابی این تابلوها در کنار کیفیت و دوام آن ها موجب شده تا بسیاری از مشاغل برای معرفی کسب و کار خود به مشتریان از این تابلوها استفاده کنند. ساخت و تولید تابلوهای ترموود نیاز به مهارت و تخصص دارد و از عهده استادکاران بر خواهد آمد.

تابلو مغازه با کیفیتفلکسی 

تابلوهای فلکسی به تابلوهایی گفته می شود که برای نورپردازی آن ها از مهتابی استفاده می شود. تابلوهای فلکسی یا فلکسی فیس در کیفیت ها و مدل های مختلفی تولید می شوند که قیمت آن ها بستگی به فاکتورهای مهمی مانند رنگ های بکار رفته در چاپ و میزان نور مورد نیاز تعیین می شود. معمولا چارچوب تابلوهای فلکسی از آهن است که دوام و کیفیت آن را به مراتب افزایش می دهد.

استیل 

تابلوهای استیل جزو مرغوب ترین تابلو هایی است که در صنعت تبلیغات و تابلو سازی از آن استفاده می شود و قدمتی بیش از 50 سال دارد. استیل به دلیل ساختاری که دارد می تواند به مدت بسیار طولانی جلوه و براقیت خود را حفظ کند و بر اثر عوامل مختلف دچار آسیب و خط و خش نشود. طول عمر بالا و زیبایی تابلو استیل موجب شده تا در طول سالیان دراز یکی از محبوب ترین انواع تابلو مغازه با کیفیت محسوب شود.

چلنیوم 

تابلوهای چلنیوم بیش از 200 سال عمر دارند و نمونه های اولیه آن در کشور اسپانیا تولید شد. امروزه شاهد خلق ایده های مختلف در تولید این تابلوها هستیم و همان طور که از نامش پیداست از نوعی آلومینیوم منعطف در ساختار آن استفاده شده است. نصب حروف برجسته بر روی تابلوهای چلنیوم زیبایی آن را افزایش می دهد و جزو مقرون به صرفه ترین ابزارهای تبلیغاتی نیز به شمار می آید. زیرا آلومینیوم بسیار مقاوم است و در تمام شرایط محیطی و آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button